პრეზენტაციის
რუბრიკა
|
3
|
2
|
1
|
||
მიზნები
|
|||||
|
ნაშრომში ნათლად არის
ნაჩვენები დაბალი საწყისიდან რბენის ტექნიკა და მოძრაობითი უნარ-ჩვევები.
|
ნაშრონში ნაწილობრივ არის
ნაჩვენები დაბალი საწყისიდან რბენის ტექნიკა და მოძრაობითი უნარ-ჩვევები.
|
ნაშრომი არ შეესაბამება მიზანს.
|
||
შინაარსი
|
|||||
|
წარმოდგენილი
ინფორმაცია სრულყოფილია,თან დართულია შინაარსთან ადეკვატური ვიზუალური მასალა.
|
შინაარსში
გარკვეული დეტალები გამოტოვებულია და სრულად ვერ ასახავს ძირითად
ინფორმაციას,ვიზუალური მასალა ნაწილობრივ შეესაბამება.
|
შინაარსობრივი
ინფორმაციის მხარე ზოგადია,არ არის გამოყოფილი პრობლემები,მასალის ორგანიზება
გაუგებარია,თან არ ერთვის ვიზუალური მასალა.
|
||
შემოქმედებითობა/ვიზუალი
|
|||||
|
ნაშრომში ნაჩვენებია
ორიგინალური და საინტერესო დეტალები,მოძიებული და ჩასმული მასალა თემასთან
ადეკვატურია.
|
შემოთავაზებულია ნაწილობრივი
დეტალები.
|
მოძიებულია შეუსაბამო
დეტალები,არ არის სათანადო რესურსები.
|
||
აუდიტორია
|
|||||
|
მასალა დაწერილია
აუდიტორიისთვის გასაგებ ენაზე და პასუხები დეტალურად არის გაცემული.
|
მასალები ნაწილონრივ არის
წარმოდგენილი აუდიტორიისთვის, არ არის
გათვალისწინებული აუდიტორიის ასაკი.
|
ნაშრომი დაწერილია
აუდიტორიისთვის გაუგებარ ენაზე.
|
||
|
მართლწერაში შეცდომები არ არის
დაშვებული.
|
მართლწერაში ნაწილობრივ არის
შეცდომები დაშვებული.
|
არ არის გრამატიკული
ფორმები,დაშვებულია ბევრი შეცდომა.
|
||
გაკვეთილის განმავითარებელი შეფასების რუბრიკა
შეფასების კრიტერიუმები
|
კარგი
|
დამაკმაყოფილებელი
|
არადამაკმაყოფილებელი
|
მოსწავლის ორგანიზებულობა
|
ყოველთვის მოდის სპორტული ფორმით
|
სპორტული ფორმა აქვს, მაგრამ არ არის საგაკვეთილო
პროცესში ჩართული
|
არ აქვს სპორტული ფორმა
|
მოსწავლის აქტიურობა
|
მოსწავლეს შეუძლია შესრულება ზოგადგანმავითარებელი ვარჯიშების,რბენის
სპეციალური მიმყვანი ვარჯიშების და რბენა
დაბალი საწყისიდან
|
მოსწავლეს ნაწილობრივ შეიძლია რბენის სპეციალურ მიმყვან
ვარჯიშებსა და დაბალი საწყისიდან რბენა
|
არ არის ჩართული აქტივობებში
|
შემოქმედებითობა ( ტექნიკა
და ტაქტიკა)
|
მოსწავლეს შეუძლია ტექნიკურად რბენა დაბალი საწყისიდან
(ორივე ტერფი ეხება სარბენ ბილიკს,უკანა ფეხის მუხლი სარბენ ბილიკზეა, ხელები ოდნავ მხრებზე განივრადაა და ეხება ზედაპირს,თავი
ზურგის სისწორეზეა,მზერა მიმართულია ქვევით)
|
ცდილობს ტექნიკურად შეასრულოს რბენა დაბალი საწყისიდან
|
ტექნიკურად ვერ ასრულებს რბენას დაბალი საწყისიდან
|
ხელმოწერა: ლია მესტვირიშვილი
No comments:
Post a Comment